RSS

AND YET AGAIN

Orang kata masa ini memang banyak kerenahnya. Semua yang ok zaman dulu-dulu, sekarang jadi langsung tak ok. Aku selalu la jugak menjadi saksi bagi orang-orang masa ini menghadapi karenah ni semua. Tapi siapa sangka bila tiba turn aku, parahnya sendiri yang tanggung.

Itu salah ini salah. Hanya chant "this is just a phase" yang aku guna nowadays. Tapi lately phase tu makin tercabar. Makin tercalar. How? Why?

Aku pun tak berapa sure. Well obviously detailsnya aku tahu, but too man details akan further menjahanamkan aku.

Senang kata aku berperang dengan perasaan sendiri. Itu tak masuk lagi dengan hasutan syaitan. Tapi aku berjanji chant aku akan ku ulangi berkali-kali

3 Komen:

azie said...

kak bae,xtau plak akak kne posting kat bndr tenggara..btw,all the best to u n i know u can make it coz u r one of the greatest person i ever known.rindu time akak ajar kt lab comp dlu,hehe..btw,add me in fs :poptarts_lolipop@yahoo.com.

irina muis said...

hi, thanx for putting me in ur link. But u got the add silap a bit. its www.irinairony.blogspot.com.

teruskan memblog!!!

i love to hear stories of teachers. teachers have a very special lace for me.

u l t r a b a e said...

irin..
silap ek..sowi..hikhiks

azie..
yup..kat bandar tenggara..rajin2 la turun.