RSS

DEAR MISS ANONYMOUS

"Learning takes place when a change of behaviour is shown."

Itulah yang aku belajar dulu. Maksudnya, dari tak tahu kepada tahu. Dari tak faham kepada faham. Dari tak reti kepada reti. Dari tak suka kepada suka.

Aku memang tak suka tempat ini. Tapi aku sedang belajar untuk jatuh cinta dengan tempat ini. Maksudnya aku sedang berlajar. Learning process aku still in process.

Orang yang bertamadun tidak akan menikam dari belakang.
Orang yang bertamadun tidak akan comment di blog orang lain dengan menjadi anon and trashing like, orang tak bertamadunlah.
Jadi sebagai orang yang bertamadun, I am willing to eat the humble portion of the pie.

Minta maaf orang Tanjung Karang. Walaupun tempat ini tak best, tapi saya akan cuba mencintainya sepenuh jiwa dan raga. Jangan risau. Pasti suatu hari nanti learning saya akan take place.

To Miss Anonymous. I don't know who you, where, you're from. So buzz off!!

0 Komen: