RSS

ONE OF THOSE BLISSFUL MOMENTS

Yesterday.
Sunday. 28th June 2009.

Aku dapat calls and messages yang best gila. Yang membawa keceriaan pada hidup aku. Yang membuatkan everything worthwhile.

First batch yang aku ajar di Bandar Tenggara sudah mula mendaftar ke universiti masing-masing.

Congratulations adik-adik. All the best. Jadikan your year in campus one of those best moments in your journey.

Kepada Upper6Intan yang doing education tu, nanti kita buat practical kat sekolah saya ya? Hehe.. Also to Yan, follow Ibu nampak.

To Zana n Kema. Elok-elok di tempat orang. Kadang-kadang, kita maksud lain, orang local inteprete lain. Lain padang, lain belalang.

Buat Halim n Sakinah, you deserved what you deserved. Study elok-elok. I am so proud of you both. Tercapai cita-cita awak berdua nak ambil law.

Anda mengucapkan terima kasih kepada saya kerana mengajar. But thanks to all of you, saya kembali bersemangat untuk mengajar.

0 Komen: