RSS

30 TAHUN SUAMI SAYA MENJADI MANUSIA

Semalam birthday Mr Samurai yang ke 30. Sweet 30 rupanya suami aku dah. Dalam planning aku pelbagai2 aktiviti yang menarik telah disenaraikan. Malangnya ongkos bulan ini amat tidak memberangsangkan lalu aku menghadkan acara kepada makan pecal di malam hari. Itu pun mak mentua aku yang buat pecal tersebut.

Therefore, my dearest husband and the love of my life,

Thank you for always being there, here and everywhere for the past 10 years.
Sorrylah ye kalau ada birthday-birthday yang orang terlupa dulu-dulu tu. Maklumlah, time diploma dulu pernah termakan lolipop ditawan oleh semut durjana. Jadi pelupa yang amat.

Hehe..Semoga abang panjang umur, dimurahkan rezeki dan kasih yang membuak-buak kepada diri ini dan anak kita. Semoga semua yang kita plan untuk masa depan menjadi kenyataan. Sayang abang sangat .

Nota hidung : Hadiah lepas gaji ek? ^.^

0 Komen: