RSS

BEFORE I DIE

Tadi aku menumpang baca blog seorang ex-student sekolah ini di laptop member aku. Dia sedang diuji dengan leukemia.. Reading her blog membuatkan aku kagum. Dalam keadaan distress begitu she looked so happy and so foward to life. Hidup dia dikelilingi oleh orang-orang yang dia sayang dan menyayangi dia..

It made me wonder. Apa yang aku akan buat jika aku hanya ada 6 months to live? Korang pernah terwonder camtu tak? Aku selalu wonder gak actually.. But today is like an eye opener.

Punya lama aku tidak mendahulukan diri sendiri membuatkan aku terlupa what makes me happy. Dulu senang sungguh mencari cara menghappykan diri. Sekarang? Apa yang aku teringin sangat dulu nak buat dulu ye?

Dulu aku plan, nanti habis study, bila dh kerja... perghh...banyaknya plan..Now? How come aku tak ingat apa yang aku nak buat.. Senang nya manusia hilang arah bila kita terlalu diconsume with life. But is that living?

Hmm...

So sesapa ada wonderful things they would like to do sebelum mati, please share.. mana tau aku leh ciplak sikit-sikit..

adios..

0 Komen: